الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلدخولالأعضاءمكتبة الصورس .و .جالمجموعات

شاطر | 
 

 حمل اغاني ( High School Musical 2 )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Menaco
الادارة
avatar

الجنس : انثى
عدد المشاركات : 279
البلد : Tokyo
الوسام :
تاريخ التسجيل : 03/06/2008

مُساهمةموضوع: حمل اغاني ( High School Musical 2 )   الأحد نوفمبر 09, 2008 2:57 am



every day
تحميل : http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...59201a1022b.rm
الفيديو : https://www.youtube.com/watch?v=MWYCYQ4rVRE
كلمات الاغنيه :-
[Troy]
Once in a lifetime
means there’s no second chance
so I believe that you and me
should grab it while we can

[Gabriella]
Make it last forever
and never give it back

[Troy]
It’s our turn, and I’m loving’ where we’re at

[Both]
Because this moment’s really all we have

[Troy]
Everyday
of our lives,

[Gabriella]
wanna find you there, wanna hold on tight

[Troy]
Gonna run

[Both]
While we’re young
and keep the faith

[Troy]
Everyday

[Both]
From right now,
gonna use our voices and scream out loud

[Gabriella]
Take my hand;

[Troy]
together we
will celebrate,

[Gabriella]
celebrate.

[Both]
Oh, ev’ryday.

[Gabriella]
They say that you should follow

[Troy]
and chase down what you dream,

[Gabriella]
but if you get lost and lose yourself

[Troy]
what does is really mean?

[Gabriella]
No matter where we’re going,

[Troy]
it starts from where we are.

[Gabriella]
There’s more to life when we listen to our hearts

[Both]
and because of you, I’ve got the strength to start

Yeah, yeah, yeah!

[Both]
Everyday
of our lives,

[Gabriella]
wanna find you there, wanna hold on tight

[Both]
Gonna run
while we’re young
and keep the faith.
Everyday

[Troy]
from right now,
gonna use our voices and scream out loud

[Gabriella]
Take my hand;
together we
will celebrate,

[Gabriella]
Oh, ev’ryday

[Troy]
We’re taking it back,
we’re doing it here
together!

[Gabriella]
It’s better like that,
and stronger now
than ever!

[Both]
We’re not gonna lose.
‘Cause we get to choose.
That’s how it’s gonna be!

[Troy]
Everyday
of our lives,

[Gabriella]
wanna find you there, wanna hold on tight.

[Troy]
Gonna run
while we’re young
[Both]
And keep the faith
Keep the faith!

[Choir]
Everyday
of our lives,
wanna find you there, wanna hold on tight.
Gonna run
while we’re young
and keep the faith

Everyday
from right now,
gonna use our voices and scream out loud
Take my hand;
together we
will celebrate,

Ev’ryday!
Live ev’ry day!
Love ev’ryday!
Live ev’ryday!
Love ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!
Ev’ryday!

[Gabriella]
Ev’ryday!
-------------------
I cant take my eyes off you
تحميل : http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...5920d035952.rm
الفيديو : https://www.youtube.com/watch?v=uSBoARL2N3g
كلمات الأغنية :-
Troy:
Ya never know what you’re gonna feel, oh
Ya never see it comin’ suddenly it’s real

Gabriella:
Oh, never even crossed my minde, no
That I would ever end up here tonight

Both:
All things change
When you don’t expect them to
No one knows
What the future’s gonna do
I never even noticed
That you’ve been there all along

Chorus
Troy & Gabriella:
I can’t take my eyes off of you
I know you feel the same way too, yeah
I can’t take my eyes off of you
All it took . . . Was one look
For a dream come true

Ryan:
Yeah, we got a good thing goin’ on

Sharpay:
Oh, right here is right where we belong

Both:
You never really know what you might find
Now all I see is you and I
You’re everything I never knew
That I’ve been looking for

Chorus
Ryan & Sharpay

All:
Can’t take my eyes off of you
Oh, oh, oh yeah
So let the music play
Can’t take my eyes off of you
Yeah, the feeling’s getting’ stronger
And I never ever felt this way

Alright, I see everything
In your eyes. . . Oh yeah
Alright, something’s happening
Cause everyone’s around but
You’re the only one I see

Chorus

I can’t take my eyes off of you
Feelings like I never knew
I can’t take my eyes off of you
From the start. . . Got my heart
Yeah, you do
Can’t take my eyes off you
---------------------
Work This Out
تحميل :http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...5922df43101.rm
الفيديو :https://www.youtube.com/watch?v=0ZujggRbWsE
كلمات الأغنية :-Chad:
How did we get from the top of the World
to the bottom of the heap?

Taylor:
I don’t recall you mentioning
the boss is such a creep

Zeke:
We still have the ingredients to
make this summer sweet

Martha:
Well, i got rags instead of riches

Jason:
And all these dirty dishes

All:
Just wish i had three wishes

Gabriella:
(Okay guys, break it up)

Troy:
We’ve got to work, work
to work this out
We’ll make things right,
the sun will shine
If we work, work
there’ll be no doubt
We can still save the summer
If we work this out!

Chad:
(Dude, what have you gotten us into?)

Troy:
(Come on, we can totally
turn this thing around)

Chad:
I’d rather face a seven footer
straight up in the post

Taylor:
That sure beats hangin’ here

Taylor & Martha:
And burning someone’s toast.

Jason:
I needed Benjamins, but
this ain’t worth the stress

Kelsi:
Maybe there’s a better way
to fix this greasy mess

Troy:
We’re a champion team,
a well-oiled machine,
and we’ve faced tougher
problems than this.
I know it’s a grind, but
I’m sure we can find
a way to have fun while
we get this job done.
We’ve got to work, work
to work this out

Troy and Gabriella:
We’ll make things right
the sun will shine
If we work, work
there’ll be no doubt
We can still save the summer

Zeke, Kelsi, Troy & Gabriella:
If we work this out!!

Troy:
(Let’s work it!)
Tell me what you want

Gabriella:
Tell me what you need

Zeke:
A little bit of sugar

Martha:
A little bit of butter

Kelsi:
It’s the perfect recipe!

All:
Pay day!

Jason:
It’ll taste so sweet

All:
Pay Day!

Zeke:
Good enough to eat

Jason:
Gonna make some motion pictures

Martha:
Hit the mall with all my sisters

Zeke:
Get tickets to the Knicks and Sixers

Kelsi:
Kick it with the music mixers

Chad:
Buy a ride that suits my style

Taylor:
Lounge around the pool and while

Troy:
Make a date with my favorite girl

Troy & Gabriella:
We’ve got it made!

All:
We’ve got to work, work
to work this out
We’ll make things right,
the sun will shine
If we work, work
there’ll be no doubt
We can still save the summer
If we work this out!
Work This!
Gotta Work This!
We can work this out!
---------------
Gotta Go On My Own Way
تحميل : http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...5920d035952.rm
الفيديو :https://www.youtube.com/watch?v=gm5DHKI8o5o
كلمات الأغنية :-
I gotta say what's on my mind
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way
Whenever we try, somehow the plan
is always rearranged

It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok..

I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way

Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
and I watch them fall everytime
Another colour turns to grey
and it's just too hard to watch it all
slowly fade away
I'm leaving today 'cause I've
gotta do what's best for me
you'll be ok..
I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way

Troy
What about us?
What about everything we've been through?

Gabriella
What about trust?

Troy
you know I never wanted to hurt you

Gabriella
and what about me?

Troy
What am I supposed to do?

Gabriella
I gotta leave but I'll miss you

Troy
I'll miss you

Gabriella
so
I've got to move on and be who I am

Troy
Why do you have to go?

Gabriella
I just don't belong here
I hope you understand

Troy:
I'm trying to understand

Gabriella
We might find our place in this
world someday
but at least for now

Troy
I want you to stay

Gabriella
I wanna go my own way
I've got to move on and be who I am

Troy
What about us?

Gabriella
I just don't belong here
I hope you understand

Troy
I'm trying to understand

Gabriella
We might find our place in this
world someday
but at least for now
I gotta go my own way
I gotta go my own way
I gotta go my own way
-----------------
you are the music in me
تحميل:http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...591f34e7e6a.rm
الفيديو : https://www.youtube.com/watch?v=Tq9ML-0HEsg
كلمات الاغنية :-
Na na na na yeah
You are the music in me
You know the words
"Once Upon A Time"
Make you listen?
There's a reason.
When you dream there's a chance you'll find
A little laughter
or happy ever after
your harmony to the melody
It's echoing inside my head
A single voice (Single voice)
Above the noise
And like a common thread
Hmm, you're pulling me
When I hear my favorite song
I know that we belong
Oh, you are the music in me
Yeah it's living in all of us
And it's brought us here because
Because you are the music in me
Na na na na (Ohh)
Na na na na na
Yeah yeah yeah
(Na na na na)
You are the music in me
It's like I knew you before we met (Before we met)
Can't explain it (Ohh ohh)
There's no name for it (No name for it)
I'm saying words I never said
And it was easy (So easy)
Because you see the real me (I see)
As I am You understand
And that's more than I've ever known
To hear your voice (Hear your voice)
Above the noise (Ohh ohh)
And no, I'm not alone
Oh you're singing to me (Ohh yeah)
When I hear my favorite song
I know that we belong (Yeah ohh)
You are the music in me
It's living in all of us
And it's brought us here because
You are the music in me
Together we're gonna sing (Yeah)
We got the power to sing what we feel (What we feel)
Connected and real
Can't keep it all inside (Ohh)
Na na na na (Ohh yeah)
Na na na na na (Ohh yeah)
Yeah yeah yeah (Na na na na)
You are the music in me (In me)
Na na na na (Ohh yeah)
Na na na na na (Ohh yeah)
Na na na na
You are the music in me
When I hear my favorite song (Favorite song)
I know that we belong (We belong)
You are the music in me
Yeah it's living in all of us
It's brought us here because (Here because)
You are the music in me
Na na na na (Ohh yeah)
Na na na na (Ohh yeah)
Na na na na
You are the music in me (Yeah)
------------------
what time is it ?
تحميل:http://www.6rb.com/songer/x/en/HighS...59246d87954.rm
الفيديو:https://www.youtube.com/watch?v=GHLI2y5CC3A
كلمات الأغنية :-
What time is it?
Summertime!
It's our vacation.

What time is it?
Party time!
That's right, say it loud!

What time is it?
Time of our lives...
Anticipation!

What time is it?
Summertime!
School's out, scream and shout!

Troy:
Finally summer's here!
Good to be chillin' out!
I'm off the flock,
Pressure's off!
And my girl is what it's all about!

Gabriella:
Ready for some sunshine,
For my heart to take a chance.
I'm here to stay, no movin' away,
Ready for a summer romance!

Troy & Gabriella:
Everyboby ready, going crazy, yeah we're out!
Come on and let me hear you say it now, right now!

Everyone:
What time is it?
Summertime!
It's our vacation.

What time is it?
Party time!
That's right, say it loud!

What time is it?
Time of our lives...
Anticipation!

What time is it?
Summertime!
School's out, scream and shout!

Sharpay:
Goodbye to rules, no summer school.
I'm free to shop til' I drop!

Ryan:
It's an education vacation!

Sharpay & Ryan:
And the party never has to stop!

Sharpay:
We got things to do, we'll see you soon!

Ryan:
And we're really gonna miss you all!

Sharpay:
Goodbye to you and you!

Ryan:
And you, and you!

Sharpay & Ryan:
Bye, bye untill next fall!

Everybody ready, going crazy, yeah we're out!
Come on and let me hear you say it now, right now!

Everyone:
What time is it?
Summertime!
It's our vacation.

What time is it?
Party time!
Thats right, say it loud!

What time is it?
Time of our lives...
Anticipation!

What time is it?
Summertime!
School's out, scream and shout!

Troy & Gabriella:
No more waking up at 6 a.m.!
'Cause now the time is all our own!

Sharpay & Ryan:
Enough already!
We're waiting, come on.
Lets' Goooo!

Everyone:
Out of control!

Alright!

Everybody!

Yeah!

Come on!

School pride lets' show it! (Show It)
Champions we know it! (Know It)
Wildcats, are the best!
Red, white, and gold!

When it's time to win we do it! (Do It)
We're number one, we've proved it! (Proved It)
Lets' live it up!
Party down!
That's what the summer's all about!

What time is it?

Gabriella:
Summertime is finally here!

Everyone:
Lets' celebrate!

Troy & Gabriella:
Wanna hear you loud and clear now!

Everyone:
School's out!

Taylor & Chad:
We can stay up as late as we want to!

Everyone:
It's party time!

Sharpay & Ryan:
Now we can do whatever we wanna do!

Everyone:
What time is it?
It's summertime!
Be loud and clear!
Come on and say it again now!

What time is it?
It's party time!
Let's say it loud!
Time of our lives...
----------------



_______________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Misao
Admin
avatar

الجنس : انثى
عدد المشاركات : 81
المزاج : CoOol
البلد : Japan
تاريخ التسجيل : 02/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حمل اغاني ( High School Musical 2 )   الخميس أكتوبر 01, 2009 10:06 pm

مرااااااااااااااااااااحب ميناكو ...^^

كيفك ؟؟ ان شاء الله بخير

اريجاتوووووووووووووووو جوزايمس على الاغان ...

اتمنى منك المزيد دائما ..

جانى

_______________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://aiopk.ahlamountada.com
 
حمل اغاني ( High School Musical 2 )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لا للمدرسه
» لعبة DRIVING SCHOOL بحجم90 MB
» لعبة تجميع الكرات الملونة !! ( + high )
» First year (Secondary school)
» وليد الشامي - ممنوع ممنوع - 2010 | High Quality Mp3 128 Kbps

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتديات الرئيسية :: ايوباك ميوزك-
انتقل الى: